Son

2015. augusztus 31., hétfő

I.04-Minden rendben lesz!

               Emilie Groven

- Jól vagy?- teszi fel a kérdést Rick immár másodszor.
- Azt hiszem, hogy, nem szúró fájdalmat érzek az alhasamban. Elkezdek aggódni, mi gond lehet? Máris a legrosszabbra gondolok, nem az nem lehet!-kezdek el pánikolni.
 - Kicsim szerintem menjünk el orvoshoz a biztonság kedvért.-rakja kezet az arcomra, majd megsimogatja azt. Egy aprót bólintok. Megfogom kezét, majd szép lassan felállít. A hasam még mindig szúr, kicsit meggörnyedek a hirtelen fájdalomtól. Össze szorítom szemem és a számat. Rick még mindig itt van mellettem. Ránézek és bólintok egyet hogy indulhatunk. Szép lassan bemegyünk a szobába, majd Rick pakolni kezd a táskámba. Ameddig Rick össze pakolt nekem,addig át veszek egy másik ruhát. A hajamat felkontyolom, majd rakok fel egy világos színű sminket arcomra.
-Mehetünk?-kukucskált be az ajtón.
-Igen!-felálltam, majd segített kivinni a kocsihoz.

***

Idegesen doboltam a lábammal várva az orvosra. Már kicsit enyhült a fájdalom az állhasamba. Rick látta, hogy ideges vagyok és a combomra helyezte kezet nyugtatásként. Kicsit megnyugodtam, hogy itt van velem és gondoskodik rólam. Remélem minden rendben lesz, mert nem bírnám ki, ha valami baja lenne a babánknak.
- Ms.Groven! Kérem fáradjon be!- jött ki az orvos a rendelőből. Feltaláltunk, majd a helyiségbe mentünk. Az orvos bemutatkozott, majd kérte hogy üljek bele a székbe, hogy megnézhesse mi is a gond. Rick megfogta a kezem, amit én szorosan fogtam. Csak pár perc telt el, de már készen is voltunk. Felvettem a nadrágomat, majd vissza menten az orvoshoz.
-Nos. Ms.Groven. Sajnálattal kell közölnöm, hogy ez a kis baba nem fog megfogamzani. Alacsony progeszteronszint fedeztem fel a méhben. Ahhoz, hogy a megtermékenyített petesejt be tudjon ágyazódni, megfelelő mennyiségű progeszteronra van szükség. A sárgatest feladata az elegendő progeszteron termelése, és ezzel a méh előkészítése, illetve a méhhártya megvastagodásának elősegítése. Sokszor azonban épp a sárgatest-rendellenesség okozza a vetélést.
-Akkor....-könny gyűlt a szemembe.
-Sajnálom!-mondta ismét az orvos.-Próbálják meg 1 év múlva ismét.
-Köszönjük!-köszönt el Rick helyettem, mert nem voltam abba az állapotba, hogy megtudjak egyáltalán szólalni.
-Viszlát!
Átkarolva Ricket mentünk vissza a kocsihoz. Én fogtam a derekát és a vállába hajtva kezdtem el sírni. Kinyitotta az ajtót, majd beszálltam.
-Jaj...kicsim...-ölelt meg, olyan szorosan, hogy majdnem megfulladtam, de nem érdekelt. Csak sírtam és sírtam, egyszerűen nem bírtam abbahagyni. Nem is tudom, hogy tud ennyi könnycseppem lenni. Otthon forró teát csinált Rick nekem és betakart az ágyba. Pihenem kell most. Kicsit most el kell lazulnom és nem az elvetélt babánkra gondolni.


Egész éjjel forgolódtam,nem tudtam vissza aludni. Hajnali 4 óra volt. Csendben felültem az ágyon és felvettem a papucsot és a köntösöm. Rá néztem Rickre egy pillanatra, hogy alszik e még. Hason feküdt és a keze a feje mellett volt, békésen aludt. Annyira aranyos volt a látvány, hogy önkéntelenül is elmosolyodtam tőle. Halkan kinyitottam az ajtót, majd szép léptekkel haladtam le a lépcsőn. A hűtőt kinyitva, kivettem a tejet és forró csokit kezdtem el csinálni magamnak, hogy felmelegedjek, mivel most eléggé lehűlt a levegő, és ahogy látom, vihar is közeledik. A mikroba beraktam a bögrém, majd beállítottam pár percre az időzítőt rajta. Pár perc után csípogva jelezte hogy kész, kivettem majd pille cukrot raktam bele. Most kell egy kis édesség,még ha ritkán eszek is. Nem vagyok az édes szájú lány, ezért csak ritkán eszek néhány dolgot, de abból is csak, ami a fogamra való. Forró bögrémmel a kezembe, ültem le a kanapéra és keresgélni kezdtem a csatornákat.

***

A nap fény vakító fénye ébresztett fel. Reggel volt már és a kanapén feküdtem. Nem is emlékeztem rá, hogy itt aludtam volna el. A szememet megdörzsöltem, majd fel álltam és az emeletre mentem, hogy rendbe szedjem magamat. A ruháimat levettem, majd a forró vizet megnyitva megengedtem a zuhanyt. A forró víz melegítette lehűlt, fáradt testemet. Arcomat megmostam, majd a hajamat is bevizeztem. Gyümölcs illatú tusfürdőmmel behaboztam egész testemet, majd lemostam. Hajamat be samponoztam és körkörös mozdulatokkal nyugtattam meg fejbőrömet. Mikor mindenem illatos és tiszta lett, egy törölközőt magamra csavartam. Szobámba siettem, ahol már Rick nem volt az ágyban, mivel korán elment dolgozni. Felöltöztem. Hajamat megdörzsöltem egy kicsit a törölközővel és hagytam magától megszáradni. Csengettek. Nagy léptekkel haladtam lefelé a lépcsőn, hogy kinyissam az ajtót.  Egy srác állt ott, de nem tudtam kiszűrni, hogy ki is az, mivel háttal volt az autónak. Kinyitottam. Vártam, hogy meg forduljon, de mikor megláttam, fura érzés kavargott bennem és döbbenet. Honnan tudja, hogy hol lakom?

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sziasztok! Ahogy látjátok, meghoztam az új részt! JUPI!! :) Remélem tetszett ez a rész is, ahogy a többi is.:) Mivel, már itt van a nyár vége és holnap suli, így kicsit lehetnek több csúszások a részek között! Remélem megértitek:) A kommenteket szívesen várom, akár jó akár rosszak is! A következő részt nem tudom, hogy mikorra hozom, de siettek vele! Ha minden jól megy, akkor hétvégén kint is lesz! ha mégsem akkor a következő hét folyamán valamikor! ;) Ha tetszik a blog iratkozzatok fel, hogy tudjam tetszik e a blogom!
Millió puszi,Betty


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése